Re: Win7 zmiany niektorych nazw na angielskie

Autor: Piotr B. \(pb2004\) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Thu 19 May 2011 - 12:47:27 MET DST

Użytkownik "Przemysław Ryk" napisał w wiadomości grup

>Piotr - ja na codzień w domu korzystam z Windows Vista x64. I nie widzę
>różnic między czasem rozwijania menu start...

To opóźnienie widać gdy po kliknięciu na folder ikony skrótów muszą być
wczytane z hdd. Tak więc zależne jest od wielkości i stopnia wykorzystania
RAM, szybkości HDD, a także sposobu działania programu antywirusowego(chyba
w największym stopniu). Wynika ono z faktu że na Viście menu rozwija się
synchronicznie z wczytywaniem, a na W7 ikony wczytujÄ… siÄ™ w tle. Kilka
Takich drobnych zmian w explorer.exe i na komputerach zbliżonych do
minimalnych wymagań W7 jest postrzegany jako szybszy system od Visty.

--
Piotr Borkowski