Dnia Tue, 17 May 2011 22:20:52 +0200, Maciek napisał(a):
> Witam
>
> Jest sobie mała sieć złożona z kilku komputerów z różnymi wersjami Windows:
> 1. Windows XP Professional 32-bit
> 2. Windows Vista Business 64-bit
> 3. Windows 7 Professional 64-bit
> 4. Windows Vista Home Premium 32-bit
> 5. Windows 7 Starter
> W obecnej chwili większość komputerów udostępnia jakieś zasoby: a to
> drukarkę, a to jakiś katalog. Na części komputerów jest założony ten sam
> użytkownik z tym samym hasłem, żeby ułatwić sobie dostęp do zasobów i
> nie wklepywać użytkownika/hasła przy podłączaniu zasobu. Na części są
> inni użytkownicy z innymi hasłami, żeby nie było do nich prostego
> dostępu dla wszystkich.
> Czy ktoś ma jakiś prosty sposób na uporządkowanie tego bajzlu, przy
> założeniu, że liczba komputerów może wzrosnąć jeszcze o kilka sztuk?
> Chodzi przede wszystkim o uproszczenie dostępu do zasobów. Zakładanie
> tych samych użytkowników na wszystkich komputerach, żeby nie było
> problemu z dostępem chyba mija się z celem, bo byle zmiana hasła
> człowieka wykończy (wprowadzanie zmian na wszystkich komputerach).
> Stworzenie domeny odpada, bo nie wszystkie systemy mogą w niej pracować.
> Jakieś inne pomysły?
Kup sobie serwer NAS.
-- M. [Windows Desktop Experience MVP] /odpowiadając na priv zmień px na pl/ https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.KaweckiReceived on Wed May 18 07:55:03 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 18 May 2011 - 08:42:01 MET DST