Re: Kodeki

Autor: UK _at_[].com> <_at_[>
Data: Tue 17 May 2011 - 20:54:54 MET DST

>>> Wiem. :) Sprawdź na przykład Freemake Video Conwerter -

> Może najpierw poznaj terminologię bo z tego co napisałeś wynika że wybrałeś zły preset. Avi, mkv, mp4 itp. to tylko kontenery
> multimedialne[1]. Ważne jest jeszcze jaki mają format zawarte w kontenerze audio i video. Możesz to sprawdzić np. tym[2]
> programem. W instrukcji od dvd pewnie jest napisane jakie formaty dvd obsługuje.
>
> 1. http://pl.wikipedia.org/wiki/Kontener_multimedialny
> 2. http://mediainfo.sourceforge.net/pl

Informacja w opisie odtwarzacza DVD jest skąpa - wlaściwie ogranicza
się do podania: MPEG-4 (DIVX/XVID)/DDVD
To, że odtwarza filmy AVI, MPEG i DVD(vob) wiem z doświadczenia,
jak i to, że nie odtwarza MKV.
To co wyświela MediaInfo zarówno dla pliku .mkv jak i powstałego
z niego pliku .avi nic mi nie mówi. :-(

Pozdrawiam
UK