Re: Kodeki

Autor: UK _at_[].com> <_at_[>
Data: Tue 17 May 2011 - 17:54:35 MET DST

> Wiem. :) Sprawdź na przykład Freemake Video Conwerter -
> http://www.freemake.com/free_video_converter/. Darmowy, a dodatkowo (jeżeli
> masz kartę graficzną na układzie NVIDII) potrafi zaprząc do pracy GPU.

Program ten tworzy plik AVI, który bez problemu odtwarza się na komputerze.
Niestety mój odtwarzacz DVD nie jest w stanie go otworzyć. Natomiast
otwiera i odtwarza dowolne pliki AVI, które nie powstały przez konwersję
z MKV.
Może istnieje jeszcze jakiś inny darmowy konwerter (poza mkvtoavi i FoxTab)?

Pozdrawiam
UK