Re: problem z instalacja windows 7

Autor: Kluska <wiem72_at_gazeta.pl>
Data: Sat 14 May 2011 - 23:51:57 MET DST

Win 7 ma wbudowane sterowniki do mojego Radeona HD 4850.
Zreszta instalka potrafi wywalic sie BSOD przed zaladowaniem tych sterow
(widac to bo nie zmienil ekran rozdzialki)
jak i po ich zaladowaniu. Dzieje sie to tez po instalacji 64 bitowych
sterownikow ze strony ATI.
Caly sprzet przeskanowany narzedziem Microsoftu do sprawdzania zgodnosci i
nie pokazuje nic z czym mial by byc problem.

Osobiscie zaczynam podejrzewac jakies glupie ustawienie w biosie plyty Asus
P5QL
a szczegolnie dwie opcje:
ACPI 2.0 Support - ustawione na disable
oraz ACPI APIC support - ustawione na Enabled
ewentualnie opcje
Memory Remap Feature - ustawiona na disabled (niezaleznie czy mam 2, 4 czy
6GB pamieci na pokladzie kompa)

--
Pozdrawiam