Wystąpił błąd podczas instalacji urządzenia

Autor: AAA <aaa_at_wujek.pl>
Data: Sat 14 May 2011 - 15:39:57 MET DST

Witam
Mam problem z instalacją karty WiFi PCMCIA
Jest następujący komunikat:
Wystąpił błąd podczas instalacji urządzenia
Nie można odnaleźć określonego pliku
Kasowałem już stare pliki, oraz ukryte urządzenia
W zmiennych środowiskowych mam włączone obie opcje typu: devmgr_show_...

Ta sama karta na innym laptopie instaluje się bez problemu więc nie
brakuje mi żadnych plików w folderze ze sterownikami.

Co można jeszcze z tym zrobić?