Re: Komunikator do rozmów zagranicznych

Autor: SUB <SUB_at_sub-sub.pl>
Data: Sat 14 May 2011 - 13:01:48 MET DST

> może ooVoo ? Nie próbowałem jeszcze ale podobno bije jakością Skype na głowę. Całkiem ciekawa alternatywa w obliczu przejęcia
> Skype przez MS.

Dzięki. Zapoznam się z tym.
Dla mnie ważne jest żeby był głos na dobrym poziomie i żeby można
było wyszukać osoby, używające dany komunikator, o zainteresowaniach
podobnych do moich. Chodzi mi o możliwość prowadzenia rozmów
na interesujące obie strony tematy w jęz. angielskim. Zależy mi by takie
rozmowy prowadzić z tzw. native speakers, za darmo.