Re: Problem z Windows Update w 7 x64

Autor: <letrado_at_op.pl>
Data: Thu 12 May 2011 - 18:11:50 MET DST

Rafal M pisze:
> Hej
> Mam problem z Windows Update w Win 7 x64..
> Wszystko zaczelo sie wraz z poprawkami z 28 kwietnia, ponad polowa
> aktualizacji nie chce mi sie zainstalowac. Wyglada to tak:
> Za kazdym razem powodem problemu jest blad: 800705B4
> Jak zainstalowac te aktualizacje?
> Pozdrawiam
> Rafal

Miałem podobny problem pod koniec kwietnia, jak i kilka dni temu. Win
7_64 pobierał aktualizacje, ale nie mógł ich zainstalować.
W moim przypadku pomogło ustawienie w opcjach "wyszukaj aktualizacje,
ale pozwól mi wybrać, czy je pobrać i zainstalować". Po potwierdzeniu,
aktualizacje się udały.
Pozdrawiam
Przemek