Re: konfiguracja RAID 0 [Win 7]

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 11 May 2011 - 20:19:04 MET DST

Dnia Wed, 11 May 2011 16:35:09 +0200, Leszek napisał(a):

> Dane teraz są na napędach, z których nie będzie tworzony RAID. Te napędy
> muszą pozostać w obudowie podczas tworzenia RAIDu. Nie mam kieszeni. Da
> się tak zrobić.

Prawdę mówiąc czy się da, to mam poważne wątpliwości. Może jakoś
software'owo, ale bez kombinowania z przesuwaniem partycji też się moim
zdaniem nie obejdzie.

Jeżeli natomiast dyski w RAID0 spinać będziesz poprzez BIOS kontrolera -
zapomnij, że zostaną na nich jakiekolwiek dane.

> Chciałem jakieś instrukcje. Szukałem na necie, ale dla mojej płyty nic
> nie znalazłem.

http://www.msi.com/service/download/manual-16114.html - strona B-1 i
kolejne...

[ Humanity's overrated.            (Gregory House "House M.D. 1x01 Pilot") ]