Re: przedni panel obudowy Cyclone Cortez

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Tue 10 May 2011 - 19:43:53 MET DST

On 2011-05-10 19:27, Jacek wrote:
> Witam!
> Złożyłem kompa w obudowie Cyclone Cortez. Wszystko pracuje bez zarzutu,
> ale zdumiałem się jak chciałem podłączyć urządzenia do przedniego panela.
> Po włożeniu pendriva - zniknęła partycja F. Powróciła po wyjęciu pena i
> restarcie kompa.
> Po podłączeniu słuchawek - też zniknęła partycja F i powróciła po
> odłączeniu słuchawek i restarcie.
> Ciekawostka. Czy ktoś ma jakieś pomysły co może być przyczyną.
> I tak - USB przedniego panala napewno podłączone dobrze. Pen sprawny.
> [...]

Partycja 'F' to jakiś problem związany typowo z Windowsami. Windowsy
(wszystkie wersjie) mają jeden w swoim rodzaju system nazywania partycji
i literka 'F' zupelnie nic nie oznacza.

Musisz sprawdzic co sie dzieje fizycznie w dyskami (jak - w zaleznosci
od systemu operacyjnego, ktorego nie podales).

Sprawdz tez na jakims livecd z linuxem co pojawia sie w logach,
zazwyczaj mowia wiecej niz eventy z windowsow.