Re: bluetooth w win7

Autor: Yorge <kiegla_at_hotmail.com>
Data: Tue 10 May 2011 - 18:39:24 MET DST

Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

W dniu 2011-05-08 12:36, MarkPunk pisze:
> mam następujący problem
>
> kupiłem laptopa dell z wbudowanym modułem bluetooth
> standardowo był zainstalowany na nim system 64 bitowy win 7 home
> premium
> BT działał idealnie
>
> ale nie działała jedna "bardzo ważna aplikacja" więc wrzuciłem system
> 32-bitowy
> pościągałem wszystkie sterowniki z strony della
>
> "Dell Wireless 365 Bluetooth Module"
>
> niby wszystko jest OK, urzÄ…dzenia siÄ™ widza i sÄ… sparowane (telefon
> nokia) natomiast nie jestem w stanie nic więcej zrobić, nie potrafię
> [...]

Odinstaluj te sterowniki. System sam wykryje odpowiednie.
Mnie bluetooth śmiga. Mój bluetooth widnieje w Urzadzeniach i Drukarkach
jako Bluetooth Radio (zewnętrzny). Przesylam po 30 zdjęć z telefonu do
komputera i odwrotnie.
Musisz wpisać kod sparowania i w komputerze i w telefonie jak pokażą się
komunikaty oraz potwierdzić.

--
animka
Ja mam lapka MSI iteż nie mogę nic przeslać przez blutucha z lapka na