Instalacja Windowsa XP zawiesza się na 34-35 min

Autor: kacper <kacperfx_at_gmail.com>
Data: Tue 10 May 2011 - 15:13:24 MET DST

Witam,

mam problem z zainstalowaniem Windowsa XP SP3 na dość starym notku.
Jest to IBM Thinkpad, wcześniej był tam Windows XP więc jakoś się
dało :) Niestety był już prawie nie do odratowania i kumpel postanowił
go przeinstalować z tym, że mu się to nie udało. Gdy ja go wziąłem
jest to samo co u niego, czyli instalacja zawiesza się przy przeważnie
34 minucie, nie raz też przy 35 minucie na 'Instalacji urządzeń'.
Przeszukałem internet, ale porady tam zawarte nie pomogły mi, robiłem
min :
- Instalowałem w trybie debugowania
- Instalowałem na fat32 i na ntfs (formatowania dysku normalne, nie
szybkie)
- Sprawdziłem pamięć memtestem - wszystko ok
- Sprawdziłem dysk na obecność badblocków - nie ma

Jakieś sugestie?

PS. Notek miał 'od nowości' Windows 98, a instaluje XP Home.