Win 7 - nie synchronizuje czasu z internetem

Autor: Marcin N <marcin5_usun_at_wykasuj_onet.pl>
Data: Tue 10 May 2011 - 08:33:23 MET DST

Witam,

Mam silną potrzebę posiadania dokładnego czasu w komputerze. Zmieniłem w
rejestrze interwał synchronizowania czasu do "co 24 godziny". Komputer w
ogóle nie synchronizuje całymi tygodniami. Zmieniłem więc na "co 6 godzin" -
żeby mieć pewność, że co najmniej raz dziennie gdy włączony jest komputer -
system zrobił sobie tę synchronizację - i też lipa.

Komputer nie chce się synchronizować. Jest na to jakaś rada? Synchronizacja
ręczna działa bez zarzutu.