Re: czyli jednak w7...

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Mon 09 May 2011 - 23:51:25 MET DST

Grzegorz Niemirowski in news:iq9i66$299n$1@opal.icpnet.pl
> Refleksa nie zawiera zwrotów w rodzaju "do licha" :)

retoryka. Trza miec wyczucie stylu :)

> Na zabytku XP też muli.

eeee, akurat :) ciekawe dlaczego niedawno dwa dni pod rzad pracowalem z
powerXP i jest OK, a i z normalnymi oknami xp także: na 0.7 gigowym
procesorze i zdaje sie 350 MB ramu :) Poważnie. No to co by bylo na
procesorze = 1 giga i 512 ramu? Lepiej. Oczywiscie, że w pewnych sytuacjach,
z pewnym softem - to nie jest rakieta, ale chyba oczywiste na jakim systemie
laptop ( 1 giga i 512 ramu) pojdzie wygodniej. Na xp, nie na w7.
A jest odwrotnie? Nie jest.