Re: archiwum *.7z w Total Commanderze

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 08 May 2011 - 17:08:19 MET DST

Przemysław Ryk in news:el0baeadd4aj$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info
> Google popsuli? ;)))))

a to nie wiesz, że tak googli,jak grupy sa rownorzednym miejscem pytania,a
tylko niektorzy :) uzytkownicy grup sa tak pomyslowi,ze dokonali gradacji i
grupy wpierniczyli na drugie co najwyzej miejsce, tym samym dokladajac swa
skromna tak zwana cegielke do zdychania grup, bowiem wystarczy,ze nowicjusz
wejdzie by zapytac i z mety dostanie googlem w łeb?
Tak to juz jest Przemyslawie. Pryncypialnosc niekiedy zabija :)