bluetooth w win7

Autor: MarkPunk <markpunk_at_poczta.fm>
Data: Sun 08 May 2011 - 12:36:52 MET DST

mam następujący problem

kupiłem laptopa dell z wbudowanym modułem bluetooth
standardowo był zainstalowany na nim system 64 bitowy win 7 home
premium
BT działał idealnie

ale nie działała jedna "bardzo ważna aplikacja" więc wrzuciłem system
32-bitowy
pościągałem wszystkie sterowniki z strony della

"Dell Wireless 365 Bluetooth Module"

niby wszystko jest OK, urządzenia się widza i są sparowane (telefon
nokia) natomiast nie jestem w stanie nic więcej zrobić, nie potrafię
explorować telefonu, nie potrafię przesłac zdjęcia z telefonu na lapka
ani z lapka do telefonu, generalnie nic nie działa - żadna
funkcjonalność

i tu pytanie do Was - gdzie jest haczyk? z BT korzystam od lat i nigdy
nie miałem problemów,

system z aktualnym SP1 i wszystkimi poprawkami

sterowniki najnowsze z strony della, do grafy z strony amd-ati i
chipsetu ze strony intela