Instalacja XP w obecności win7

Autor: Uni <universis_at_wp.pl>
Data: Thu 05 May 2011 - 06:42:26 MET DST

 Z różnych względów chcę zainstalować win XP SP3 przy istniejącej już
 instalacji win7. Dysk to sata, ale XP został zmodyfikowany prze nlite
 i "dostał" drivery do sata-intel , sata-AMD I SATA-via, a sama
 widzialność dysku twardego nie przedstawia dla XP żadnego problemu.
 Dysk podzielony jest na partycje, i instalacaja ma być na innej
 partycji - też podstawowej.. Pierwszy "przelot" instalacji XP - jest
 bez żadnych problemów, natomiast po restarcie - system nie chce
 "wstać:" i to zarowno win7 jak i niedokończona instalacja XP -
 komunikat biosa mówi coś o DMI / nie mam tego teraz przed oczami/,
 próba instalacji XP z "wysokości: win7 daje "wycieniowaną" pozycję
 "instalacja window XP". Na danych mi nie zależy, a i te mogę skopiować
 jeśli jest tak potrzeba żeby XP zainstalować jako pierwszy, sam boot
 sector mogę wyzerować np. linuxowym programem dd. Komputer to PC
/ nie laptop?/, a sam dysk posiada jakąś partycję - chyba rozruchową
wielkośći 100 MB o której mwnager dysków systemu win7 mówwi że jest
"zasrtrzeżona" Proszę o jakąś sugestię co mam zrobić żeby tego
XP zainstalować.