Re: xp (po nlite) nie widzi baterii w netbuku

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon 02 May 2011 - 20:30:46 MET DST

"Piotr Palusiński" napisał:

> To już zależy od Ciebie przy jakim netbooku siedzisz ;->

Takim zwykłym, wiesz - bez napędu optycznego rodem z XX w. ;->

> BTW jak się czujesz siedząc w XX wieku ;-)

Wtedy się czułem dobrze, mając ZX Spectrum i ćwierć wieku mniej ;-)

Piotrze, przecież ja pierwszy zadałem (fakt, że na innej grupie) pytanie
wątkotwórcy, cytuję "Czemu tą archaiczną wersję systemu, skoro producent
przewidział dla niego Windows 7?", za co zresztą zostałem obsobaczony przez
tamtejszych trolli, więc nie imputuj mi wstecznych poglądów. Po prostu
rozbawiła mnie przytoczona lista zalet "dużego" Windows 7, w większości
średnio potrzebnych na omawianym netbooku. Ale chociaż uważam, że skoro
producent wyposażył go w Windows 7 Starter, to nie ma sensu cofać się w
rozwoju, to jednak rozumiem przywiązanie użytkowników do XP, zwłaszcza na
maszynach z Atomem i 1 GiB RAM-u.

JoteR