Re: XP - przesiadka z CD na DVD

Autor: Uni <universis_at_wp.pl>
Data: Mon 02 May 2011 - 09:26:17 MET DST

Przemysław Ryk napisał(a):
[..]
> To jakim cudem brałem nLite kopię płyty instalacyjnej XP, dorzucałem
> potrzebnych rzeczy tak, że trzeba było całość wypalić na DVD, wypalałem na
> takowym nośniku i problemów z instalacją tak spreparowanego XP nie było? :D

OK. Dziękuję za odpowiedź, nie mogłem wcześniej odpisać bo mnie
"nie było" :-). Zasugerowaby twoją podpowiedzią postanowiłem się
przyjrzeć mojemu XP - ponieważ zapis na płytkach DVD był widoczny jako
inny odcień, a na nich nic nie było. Zainstalowałem na nowo XP i to
samo.
Wtedy wzrok mój zawiesił się na nagrywarce.... wymieniłem i problem
był z głowy. Po prostu nagrywarka padła w jakiś dziwny sposób podczas
tym prónb z nlite. Dzięki.