Re: systemowa dla w7 - jak duża?

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Fri 22 Apr 2011 - 09:11:30 MET DST

Michal Kawecki pisze:

> Folder z DANYMI użytkowników zajmuje 33 GB; zainstalowane programy - ok.
> 12 GB. Natomiast SYSTEM wraz z przyległościami (plikami wymiany,
> hibernacji etc.) zajmuje obecnie ok. 21 GB.
> Biorąc pod uwagę, że Windows 7 Ultimate krótko po instalacji (z
> wszystkim) zajmował ok. 14 GB, czyli dokładnie tyle ile obecny plik .pst
> w moim Outlooku, to ja tu nie widzę żadnego powodu do bawienia się w
> finezyjne "optymalizacje".

U mnie zmienne środowiskowe i biblioteki wywaliłem na drugi dysk, swap
na drugim dysku na wydzielonej partycji (pod kontrolą OS), folder
przeglądarki i klienta poczty na drugim dysku, temp IE poza C: - to tak
na dzień dobry... Naprawdę takie udziwnione? Mam dysk 36GB i 1TB i tak
to u mnie wygląda (36GB jedna partycja, 10GB swap i reszta jako magazyn).

Pzdr, OMSON