Re: Kodeki

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 20 Apr 2011 - 21:26:37 MET DST

UK @[].com> in news:4dac51d4$0$2440$65785112@news.neostrada.pl
> [,,,]
> Bardzo Ci dziękuję za tak usystematyzowane informacje.
> Odnośnie XP jeszcze dzisiaj je zastosuję.-:)
> Przy okazji, może wiesz czym przekonwertować film .MKV
> do .AVi

darmowy Virtual Dub przekonwertuje do kontenera avi [np. kodekiem xvid,
ktory musisz osobno zainstalowac], ale także...

> lub .MPG?

...konwersje do avi/xvid wykona darmowy Avidemux (dla niego nie musisz juz
instalowac kodeka xvid, ma wlasny zasób); wykona takze konwersje do mpega-2
PS, co faktycznie jest mpegiem typu dvd. Ale to jeszcze nie plyta dvd,
potrzebny authoring z takiego mpega,albo w komputerze z prostego mpega
ogladasz.

jesli w VDubie do avi/xvid, to najlepiej ODklikac w kodeku xvid opcję PB,
albo potem bezstratnie zlikwidowac ja w avidemux.