Re: systemowa dla w7 - jak duża?

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Thu 14 Apr 2011 - 21:40:45 MET DST

W dniu 2011-04-14 07:01, Michal Kawecki pisze:

> 100 GB, z czego po ponad roku wolnych jest 30 GB. Nie przechowuję na C:
> instalek, ISO, mp3, filmów, virtualek, ani nie gram.

A gdzie Windowsa wsadzić z zapisywaniem kopi zapasowych jak nie chcę,
żeby mi ingerował w inną partycję? Chciałam kiedyś, żeby to robił na
płytki DVD, więc potrzebował płytek w nieskończoność, więc to też
odpada. Z kolei jak na zewnętrzny dysk to taki dysk powinien być cały
czas podłączony do komputera i to też mi nie odpowiada.

Nie mogę usunąć nic z folderu ani samego folderu System Volume
Information z partycji D. Moje pliki, a system nie dopuszcza mnie, żadne
sposoby nie pomagają.
Partycję D mam wyłączoną z indeksowania itd.

--
animka