Re: to jeszcze o thunderbirdzie na win7

Autor: Skylla <skylla1_at_niespamuj.op.pl>
Data: Tue 12 Apr 2011 - 19:12:27 MET DST

W dniu 2011-04-12 18:27, MarBar pisze:

> Ja mam wersję 3.1.9 i też bez problemów. Napisz chociaż jaki to błąd.
Wersja jest obecnie też 3.1.9. Ale błąd jest od początku, czyli od
3.1.6. Komunikat błędu taki:
"Przepraszamy!
Program Thunderbird uległ awarii w wyniku błędu.
Aby pomóc nam zdiagnozować i naprawić ten problem, można przesłać
zgłoszenie awarii."

Program obsługuje 2 konta pop3, jedno imap i grupy.
Instalacja standardowa bez żadnych wtyczek.
Jeśli nikt więcej nie ma takiego problemu, to może faktycznie coś u
mnie, ale na razie nie mam pomysłu, co.
Przed reinstalacją usunąłem w danych aplikacji caly folder Thunderbird.
Zawatosc folderu z pocztą i ustawieniemi
(appdata\roaming\thunderbird\profiles\...default) została oczywiście
skopiowana po instalacji, aby mieć starszą pocztę.
S.