Re: Win7 i telefon jako modem.

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon 11 Apr 2011 - 15:30:04 MET DST

Dnia Mon, 11 Apr 2011 14:44:25 +0200, WebSmok napisał(a):

> Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości

> Próbowałem na każdej z opcji, myśląc że Windows nie do końca się z nim
> dogaduje...

Sprawdź w instrukcji obsługi telefonu, jak to powinno być poustawiane. Ja Ci
niestety więcej nie pomogę - jeszcze nie miałem potrzeby korzystania z
połączenia z netem via komórka. :(

Swoją drogą - wycinaj sygnatury przedpiścy, a swoją oddziel poprawnym
delimiterem. Zainteresuj się np. programem OE-QuoteFix lub OE PowerTool.

[ Los uśmiecha się do ludzi. A potem ich zdradza.                          ]
[                                     (Mogaba, Glen Cook "Żołnierze Żyją") ]