Re: Staruśienki komputer jako DTP

Autor: Jakub Skrzypnik <jskrzypnik_at_gmail.com>
Data: Fri 01 Apr 2011 - 20:52:12 MET DST

No i lipa - nauczyciel (polonista :P) powiedział, że "żadnego DTP tu nie będzie, po prostu w Wordzie się napisze i już". Gdy to usłyszałem, zacząłem się śmiać, co trwało około trzech minut. Następnie wyszedłem trzasnąwszy drzwiami.

I tak się skończyła moja praca na stanowisku redaktora technicznego gazetki szkolnej, a tym samym problem z programami DTP.

EOI.

--
_-_-_-_-_-[ Jakub Skrzypnik ]-_-_-_-_-_
- jskrzypnik@gmail.com - *NIX & NT5.0 -