Re: Staru¶ienki komputer jako DTP

Autor: ikov <ikov1_at_t-l-e-n.pl>
Data: Fri 01 Apr 2011 - 11:06:37 MET DST

W dniu 2011-03-31 22:00, Przemysław Ryk pisze:
> Dnia Thu, 31 Mar 2011 18:48:39 +0200, Jakub Skrzypnik napisał(a):
>
> (ciach...)
>
> Nie możesz sprawdzić Scribusa, Inkscape, Paint .NET czy GIMPa?

Używam Scribusa od pewnego czasu na kompie z dwurdzeniowym GHz, 2GB RAM
- składam sobie różne materiały. Gdy w tle dam jakie¶ zdjęcie, do tego
przepływaj±cy tekst na kilkunastu stronach i obrazki, praca przestaje
być komfortowa - co dziwne, głównie dotyczy pracy z tekstem. Nie
wyobrażam sobie jak to by poszło na komputerze który podał autor w±tku.
Na Corela lub InDesigna nie mam licencji a o wersjach pirackich nie
wolno mi nawet my¶leć, więc pozostaje mi ten Scribus który jest ¶wietnym
programem - szczególnie do amatorskich zastosowań, ale wymaga jednak
mocniejszego sprzętu.