Re: W7 x64 - jak dodać pozycję do menu kontekstowego?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 27 Mar 2011 - 17:23:25 MET DST

Dnia Sun, 27 Mar 2011 15:15:50 +0200, Marek napisa³(a):

> Dnia Sat, 26 Mar 2011 22:43:13 +0100, Michal Kawecki napisa³(a):

> A sorki, ¼le zrozumia³em "Ten drugi jest b.dobry - ale trzeba znaæ
> niemiecki." :-)

Dobrze zrozumia³e¶, KontekstMenuEditor jest po niemiecku, a Context Edit
- po angielsku. Context Edit pozwoli Ci komfortowo pracowaæ na akcjach
przypisanych do poszczególnych typów plików, bez potrzeby obci±¿ania siê
wiedz± o przeznaczeniu robaczków zapisanych w rejestrze. Pisanie
programów w assemblerze te¿ ju¿ dawno przesta³o byæ modne... ;-)

> W³a¶nie sobie poradzi³em pod okiem Piotra.
>
> Rejestr nie jest a¿ tak absorbuj±cy wiedzê - to zwyk³a baza danych przecie¿
> :-). Trzeba ostro¿nie grzebaæ aby nie przestawiæ/usun±æ czego¶ co system
> roz³o¿y na ³opatki. Wiedzy natomiast wymaga to jakich kluczy i warto¶ci
> potrzebuj± poszczególne programy lub sam system oraz jaka jest ideologia
> pos³ugiwania siê rejestrem przez te aplikacje.

No w³a¶nie - i dlatego dobrzy ludzie napisali darmowe programiki do
tego, które zrobi± co nale¿y i systemu nie rozwal±.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadaj±c na priv zmieñ px na pl/