Re: Win 7 32 - dwa monitory - dwa konta - problem

Autor: Al Kwasone <kwasolek_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 28 Feb 2011 - 18:28:56 MET

Radosław Sokół napisał(a):
> Ustawienia wyświetlania są ustawieniem sprzętu i nie mogą być
> personalizowane (konfiguracja jest globalna dla systemu).
To mnie trochę zaskakuje.

> Jedyną opcją jest skorzystanie z programu jakiejś firmy trze- ciej
> zmieniającego przyporządkowania ekranów i rozdzielczości.
Takie oprogramowanie zostało użyte (oprogramowanie Radeona) - niestety z
wiadomym skutkiem.

> Możesz wyjaśnić, co chcesz uzyskać? Bo może nie tędy droga.
Dokładnie to, co napisałem: dwa odrębne konta użytkowników, w których
zdefiniowane są inne konfiguracje sprzętowe: obraz - monitor/telewizor i
dźwięk - głośnik/hdmi. Po zalogowaniu na jedno konto czynny ma być jeden
wyświetlacz (z własnymi ustawieniami + odpowiedni dźwięk), a po
zalogowaniu na drugie - drugi (z własnymi ustawieniami + dźwięk).

> Obraz wyboru konta jest wyświetlany tylko na podstawowym monitorze i
> nie da się tego zmienić, o ile mi wiadomo.

A który jest w takim razie podstawowy i dlaczego? Rzecz możnaby
sprowadzić do wyboru podstawowego wyświetlacza.
Pozdrawiam,
AK