Re: Nieczytelna naklejka licencyjna, a kontrola czy legalność ?

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Mon 28 Feb 2011 - 16:54:19 MET

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:slrnimne7d.gj1.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...

> Ciekawe, że np. niemiecki sąd uważał zupełnie inaczej. I to już przeszło
> 10 lat temu.

Masz - wyprzedziłeś mnie, bo miałem jeszcze niemiecki sąd przypomnieć...
Po raz _kolejny_ zapytam - będziesz moim prawnikiem i poniesiesz koszty
swoich mądrości, jeśli trafię przed sąd i tenże sąd mnie skaże na odszkodowanie
za kupno nielegalnego oprogramowania?
Czy też może zaprzestaniesz wypisywania bzdur, bo nic innego nie masz do roboty?

Piciu