Re: Nieczytelna naklejka licencyjna, a kontrola czy legalność ?

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pűbliçenëmy.pl>
Data: Mon 28 Feb 2011 - 13:29:58 MET

Jacek <ala@ola.pl> wrote:

> Kto Tobie to powiedzial lub gdzie to wyczytales?
> Prosze o linki.

A gdzie wyczytałeś, że resellerom wolno dostarczyć użytkownikowi końcowemu
samo COA i zafakturować go za pełnoprawną licencję OEM? Proszę o linki.

Petent wyraźnie napisał, że kupił komputer jeno z naklejką. Czyli dał sobie
wcisnąć lewiznę, jeśli sprzedawca go okłamał, że sprzedaje mu komputer z
ważną licencją OEM.

> Ksiazeczki potwierdzaja kwestie legalnego oprogramowania???

Takie są warunki legalnego rozpowszechniania oprogramowania OEM. Tylko tyle
i aż tyle.

> :))) To, co moze mowic (Twoimi slowami) o ORYGINALNOSCI zakupu, czyli
> paragon/faktura, mowisz, ze nie jest wymagane:)

A co to jest oryginalność zakupu? Ja mówię o warunkach legalnej odsprzedaży.
Takowe określa umowa System Buildera oraz EULA nabywcy (w przypadku
wtórnej).

> A kto tutaj mowi o Allegro?
> Czytaj...
> Mozna kupic laptopa, pouzywac ze 2 lata na kolanie i naklejka sie
> sciera.

I niech się ściera. Nie kojarzę, żeby EULA mówiła, że masz zachować jej
czytelność. Wyraźnie natomiast mówi, jakie "elementy" oprogramowania należy
przekazać nowemu nabywcy.

> P.S. Kolejny czlowiek objety psychoza licencjonowanie MS Windows...

Sam jesteś psychoza, sprzedawco lewych Windowsów.