Re: win7 1600MB wolnej pamięci to mało :/

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Thu 24 Feb 2011 - 13:05:35 MET

Użytkownik "Robert Winkler" <noone@nowhere.org> napisał w wiadomości
news:ik52nl$agt$1@news.net.icm.edu.pl...

(swap na pamięci RAM)
> Możesz mieć to już dziś, bez potrzeby tworzenia nowej płyty głównej
> wystarczy włożyć do komputera nowy dysk SATA o nazwie HyperDrive4 ?
> http://www.hyperdrive4.com/technical-information.html
> albo karte PCI o nazwie Gigabyte's i-RAM
> http://www.tomshardware.com/reviews/gigabyte,1111.html
> Tylko czy takie rozwiazania ma sens, wątpie.

Ja bym stawiał, że to znów zależy od konkretnego układu, konkretnej
sytuacji, zależy, czy starszy pan wymienia sobie pocztę z synem i
wnuczkami, czy grafik operuje na obrazach 10000x15000, albo montażysta
montuje filmy full-HD, albo babcia z dziećmi tylko przez skype gada i
ogląda stronki o kwiatach... Tu się sprawdzi, a tu nie...

--
127.0.0.1   www.facebook.com
127.0.0.1   www.twitter.com