Re: Problem z WiFi (wolne i rwie)

Autor: Piotr B. [pb2004] <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Wed 23 Feb 2011 - 11:00:04 MET

marfi <marfi?@bb.onet.pl> wrote:
> Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości

> Nie wiem jak teraz to działa ale kiedyś (pewnie ok. 2 lata temu w Vista
> 64) ostatecznie wyłączyłem to ciulstwo jak zobaczyłem, że przez kilkanaście
> minut mieli plik dysku maszyny wirtualnej, który z cała pewnością nie
> mieścił się w RAMie ale regularnie był używany.

Nie musiał się mieścić bo Superfetch operuje na stronach pamięci, a nie
na plikach. Pod Vistą wczytywane były najczęściej używane części plików
aż do opróżnienia listy stron wyzerowanych. Ponieważ odbywa się to na
niskim priorytecie I/O mogło to trochę potrwać w zależności od wielkości
RAM. Pod Windowsem 7 niestety to zachowanie zostało zmienione przez
ograniczenie ilości wczytywanych danych.

--
Piotr Borkowski