Re: Problem z WiFi (wolne i rwie)

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Wed 23 Feb 2011 - 09:49:17 MET

Użytkownik "Osadnik" <osadnik.www@wp.pl> napisał w wiadomości
news:4d64b1b9$0$2493$65785112@news.neostrada.pl...

> No to mam problem ponieważ pokrywę mam często zamkniętą wiec sygnał trafia
> tylko na krawędź... Musze coś wykombinować.

Ja określiłem ogólnie, tak sobie (bezpodstawnie) wyobraziłem,
 że masz antenę zew. i może ona leżeć lub stać, wtedy lepiej żeby stała.
To jest inna sytuacja. Producent przebadał (przynajmniej tak powinien
zrobić)
usytuowanie anteny względem laptopa i jego "klapy" Gdyby w jakimś ustawieniu
było stanowczo gorzej - powinien to w instrukcji wskazać.
Ja bym ustawił prostopadle do krawędzi, jeżeli jest miejsce.
 Dla nadajnika (odbiornika), taki układ najczęściej, jest najkorzystniejszy.

Artur(m)