Re: Problem z WiFi (wolne i rwie)

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Mon 21 Feb 2011 - 22:05:25 MET

Użytkownik "Piotr B. [pb2004]" <p_borkowski@nospamgazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ijttrt.ark.1@pb2004.pl...
(/NumProc=2)
> Efekt placebo. Ten przełącznik służy jedynie do ograniczania liczby
> rdzeni które widzi system. Więc jeśli jest ustawiony na faktyczną
> liczbÄ™
> rdzeni/procesorów nie ma żadnego wpływu na wydajność uruchamiania
> systemu.

Być może, nie zaprzeczam, zresztą, to "rozwiązanie" nie jest mojego
autorstwa. Jednak stwierdziłem nieznaczną (podkreślam - nieznaczną, choć
odczuwalną, wyraźną) poprawę. Ale nawet nie w przyspieszeniu systemu,
lecz w operatywności. Tzn. Więcej rzeczy daje się zrobić w trakcie
startu. Sprawdzam takie rzeczy przed podaniem, lub zaznaczam, że mam coś
takiego, ale sprawdzić nie mogę i nie gwarantuję skuteczności.
Przyznaję, że niekiedy wysiada sposób podania przeze mnie takiej
informacji (dlaczego - temat na inny wątek, za długi tutaj)
Ale za to wczoraj znalazłem (przypadkowo, niezależnie od watku) inny
numerek, który może nie czyni operatywności lepszą, ale za to wyraźnie
przyspiesza ładowanie - (na dużym kompie, na małym później sprawdzę, bo
skype przeszedł w tryb supernode (czy jak go zwą) i pół Europy mi wisi,
nie chcę tego zrywać)
opcja 1 - bez sztuczki - ekran startowy ok. 13 sekund, reszta Å‚adowania
ok. 140 sekund.
opcja 2 - ze sztuczkÄ… - ekran startowy ok. 9 sekund, reszta Å‚adowania
ok. 85 sekund.
HKLM\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory
Management\PrefetchParameters
Znajdujemy wartość DWORD o nazwie EnablePrefetcher i zmieniamy ją z
wartości 3 na 5, z restartem można poczekać.
Ta "poprawka" również nie jest mojego autorstwa.

--
127.0.0.1   www.facebook.com
127.0.0.1   www.twitter.com