Re: Win7 - Windows Defender "usługa zatrzymana" - po uruchomieniu komputera

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 17 Feb 2011 - 15:55:39 MET

In news:ij9ekq$jg0$1@news.onet.pl,
*Marcin N* <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> typed:
> Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
> wiadomości grup dyskusyjnych:4d57ddac$0$2447$65785112@news.neostrada.pl...

> Jest tam "automatycznie (opóźnione uruchomienie)". Usługa próbuje
> startować, ale zgłasza błąd za każdym razem.

Program Microsoft Security Essentials zastępuje Windows Defendera i
automatycznie go dezaktywuje, dlatego w momencie, w którym próbujesz
uruchomić Windows Defendera pojawia sie komunikat o wyłączonej usłudze.
lub
http://social.answers.microsoft.com/Forums/en-US/msestart/thread/5309cb8d-02e1-40e8-974f-0dcedb9ab9fd

http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx