Re: podział dysku USB z danymi bez ich utraty

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 15 Feb 2011 - 22:11:58 MET

"jurski" napisał:

> Wszystko się zgadza

Nic się nie zgadza. Rzeźbienie z przepartycjonowaniem dysku, na którym są
dane, bez możliwości ich skopiowania na inny nośnik na czas tej operacji,
jest napraszaniem się o kłopoty. Tym bardziej, że nie ma żadnego sensownego
powodu do przeprowadzenia tej ryzykownej czynności, bo troska o to, by
głowica się nie spociła, jest (mówiąc oględnie) infantylna. Dlatego między
innymi dzieciom nie pokazuje się, gdzie tatuś trzyma brzytwę.

> ale jeżeli masz ważne dane to zalecane jest ich skopiowanie.

Przecież pisał, że nie ma możliwości. Ale to jego dane.

> Nie chciałbym żebyś przez moją radę stracił coś cennego.

Nie przez Twoją radę, tylko na własne życzenie. I widocznie nie tak cenne,
skoro opłaca się je zaryzykować dla dziecinnej zachcianki.

JoteR