szyfrowany pen drive

Autor: Marek <marek.grupy_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Feb 2011 - 18:47:35 MET

Może mi ktoś doradzić dobry, szyfrowany (AES 256 ?) pen- drive na którego
można nagrać wrażliwe dane bez ryzyka, że w razie kradzieży /zgubienia ktoś
bez trudu się do nich dobierze ? Mam na myśli pen drive, który bez hasła
sie otworzyc nie da, a po kilku błędnie podanych hasłąch kasuje swoją
zawartość. I żeby ni był to pen, którego hasło mozna obejść po dobraniu się
do jego chipu lub zawartości pmięci operacyjnej komputera w którym jest
otwierany. Była jakaś seria, (rok, dwa lata temu) która właściwy klucz
miała zawsze ten sam, a całe szyfrowanie ograniczało dostęp do tego klucza,
a nie zawartości flash. Komuś się to udało złamac i opisać)

Marek
PS. Wystarczająca pojemność 4 GB.