Re: sieć XP-W7

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Mon 14 Feb 2011 - 14:09:40 MET

Użytkownik "Jakub Tarczewski" <anhin@onet.eu> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ijb48s$44a$1@news.onet.pl...

> że nie mogą się dogadać, to widzę na własne oczy, natomiast czyja to wina, nie mam
> pojęcia i właśnie próbuję się dowiedzieć -możliwe, że moja. Antywirusy i zapory
> sprawdziłem dość dokładnie (łącznie z odinstalowywaniem), o czym zdaje się pisałem,
> ale mniejsza; dotyczy to także -może nieco niezdarnych- prób wytropienia procesów i
> usług blokujących sieć.

Uruchamiałeś w trybie awaryjnym z obsługą sieci?

> Wystarczy zajrzeć w Google (nie mówiąc o postach na tej grupie kolegi RL, na przykład)
> żeby się dowiedzieć, że nie jest to problem jednostkowy, pozorny czy wydumany -mnóstwo
> osób ma problemy z konfiguracją sieci W7/XP, mimo że z heterogeniczną XP czy W7 jakoś
> sobie radzą.

E, tam - odkąd pojawił się XP problemy z udostępnianiem są nagminne.
Dzisiaj można powiedzieć, że od kilkunastu lat.
Są tacy, którym działa - więc nie możesz uważać się za wybrańca ;-).
Jeśli możesz, to zmień ten ruter na inny - choćby dla próby, ewentualnie
poszukaj nowszego softu do tegoż rutera.

Piciu