Re: RAID 0 na ASUS-ie i jego niewidzialność w XP32

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 09 Feb 2011 - 12:17:55 MET

Dnia Wed, 09 Feb 2011 08:15:35 +0100, Irek N. napisał(a):

> Nie, nie sądzę. Przez tydzień nikt nie wspomniał o problemie 2T. Czy
> zatem mogę powiedzieć że uzyskałem na grupie pomoc?
> Może wyrwałem się z technologią jeszcze nie goszczącą w domach, a może
> po prostu...nikomu się nie chciało.

Przyszedł taki, rzucił postem (o tym, ile podałeś informacji, to już Ci
Radosław Sokół napisał) i mu się należy. Wszyscy mają rzucić wszystko, bo
przecież <baczność>Irek N.<spocznij> rzucił pytaniem!

> Na grupie sprzętowej też nie było
> lepiej, w jednym z dwóch postów zalecono mi wymianę... zasilacza!

I wcale się nie dziwię. Buca, który nie potrafi w FAQ grupy sprawdzić
tematyki, odsyła się na drzewo.

[ Masz ochotę kupić sobie Nokię E52? Usiądź i poczekaj, aż Ci przejdzie.   ]
[ Więcej na http://maverick.jogger.pl/2011/01/21/bez-tytulu/               ]