Re: gdzie mozna zapisywac dane w rejestrze ?

Autor: B.G <zapytaj_at_wp.com.eu>
Data: Tue 08 Feb 2011 - 22:11:40 MET

On Tue, 08 Feb 2011 21:15:47 +0100, Fantom
<szczukot@skasujto.poczta.onet.pl> wrote:

> Dzieki wszytskim za info. Mam wiec trzy rozwiazania:
> 1) wymusic podczas instalacji prawa administratora

Ma sens, choćby dlatego aby program umieścić w \program_files. Tylko
pamiętaj, że program ten, uruchamiany już użytkowo przez normalnych
użytkowników, nie będzie miał praw admina (co logiczne).

> 2) zapisywac dane tylko dla aktualnego usera

I tak ma być.

> 3) zapisywac dane w pliku ini np w katalogu programu (bedzie wtedy
> tez globalnie)

Tylko uważaj na \program_files. Zainstalowanie programu w nim jest jak
najbardziej oczywiste i prawidłowe. Ale w normalnie skonfigurowanym
systemie tylko admin może tam pisać, więc jako ustawienia dla
użyszkodników - to miejsce odpada.

Idź w HKEY_CURRENT_USER. Tak będzie najlepiej.

--
B.G