Re: RAID 0 na ASUS-ie i jego niewidzialność w XP32

Autor: Irek N. <jakis_at_taki.tajny.jest>
Data: Tue 08 Feb 2011 - 07:39:45 MET

> Problem 2 TB to chyba bardziej od BIOSu płyty zależy, niż do samego systemu.
> Na razie nie miałem jak tego bliżej sprawdzić, gdyż moja Vista x64 dwa
> Samsungi spięte w RAID0 widzi jako dysk o pojemności 1863,02 GB.

Kiedy chyba nie. MB zrobił mi RAID5 z 3 dysków 2TB każdy. Płyta zgłosiła
3.86TB do wykorzystania, mało tego, oprogramowanie nvidii (dołączone do
płyty) widzi macierz, zrobiło testy dysków, napisało że są zdrowe.
Zrobiłem synchronizację macierzy w nadziei zobaczenia wreszcie jakiegoś
miejsca dyskowego. Trwało chyba 3 dni, napisało że zrobione, zdrowe,
piękne i powabne, ale W32XP nadal nie widzi żadnej przestrzeni :(
Ech... co za czasy, niczego się nie nauczyli od pamiętnych _640k
wystarczy dla każdego_ jak sądzę :(

__
Irek.N.