Re: USB to LPT

Autor: BartekK <sibi_at_NOSPAMdrut.org>
Data: Sun 06 Feb 2011 - 00:13:47 MET

W dniu 2011-02-05 23:53, Piotr M pisze:

> Proszę o polecenie dobrego rozwiązania. Przyszło mi używać, ale to co
> kupiłem doprowadza mnie do nerwicy, może też szkopuł tkwi w tym, że
> zastosowany jest przedłużacz USB (ok 1m).
> Potrzeba podpiąć lasera Centronix do USB po kablu ok 2m..
Może ten przedłużacz dziadowski (chińsko-sznurówkowy) albo drukarka się
ustawiła "tryb offline" i dlatego wiszą wydruki i nie idą (to też
radziłbym sprawdzić koledze MarkPunk). Ja używałem najgorszego
dziadostwa jakie tylko chińczyk wyprodukował, niektóre przejściówki w
rękach się rozpadały mechanicznie, ale mimo to działały...