Re: Pasek kart na dole?

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Tue 01 Feb 2011 - 20:00:18 MET

Michal Kawecki in news:530ovmokbs3c$.dlg@kwinto.prv :
[..................]
> Dla mnie użyteczność tzw. "sesji" jest zerowa. Jeśli chcesz wiedzieć
> dlaczego, to potestuj zachowywanie listy aktualnie otwartych okienek w
> podfolderze utworzonym w zwykłych zakładkach i ich jednoczesne
> otwieranie stamtąd...
> (wiem, brakuje historii, ale to jedyna różnica)

zaraz zaraz... bo moze sprawa juz jest rozwiazana.
No dobra, to mam otwartych 37 zakladek/kart. Jak mam to _hurtem_ [nie jedna
po drugiej, nie osobno, po kolei, na piechote] zapisac w "podfolderze w
zwyklych zakladkach"?
I potem bedzie mozna ppm-em dodawac do kazdego tak tworzonego podfoldera
nowa zakladke?
I w podfolderze bedzie możliwe podejrzenie zawartosci, poszczegolnch
zakladek/kart, czyli sklad tej "sesji"?