RAID 0 na ASUS-ie i jego niewidzialność w XP32

Autor: Irek N. <jakis_at_taki.tajny.jest>
Data: Mon 31 Jan 2011 - 23:17:35 MET

Posłałem na grupę p.c.pecet prośbę o pomoc w rozwiązaniu pewnego
problemu. Niestety nie udało się, sprzętowcy skierowali do softłerowców
(kurde, jak to lepiej odmienić?). Ponawiam więc pytanie.

Złożyłem sobie RAID-0 na płycie M4N68T-M, bios wszystko ładnie zobaczył
(2 dyski sata), skonfigurował, windows odnalazło sterownik nVidii na
płycie CD dodanej do MB i teoretycznie wszystko jest cacy. Panel
kontrolny nVidii macierz widzi, testuje, nawet loga chce robić. Kłopot
jednak w tym, że ja nigdzie więcej tej macierzy nie widzę. Nie potrafię
nią zarządzić. Coś pominąłem przy instalacji, czy jak? Naprowadźcie mnie
proszę.
Na marginesie, system siedzi na osobnym dysku.

Irek.N.