Re: Formatowanie partycji systemowej

Autor: Dąbrowski <niespamowi_rdabrowski_at_autograf.pl>
Data: Mon 31 Jan 2011 - 19:11:17 MET

W dniu 2011-01-24 11:30, Radosław Sokół pisze:

> Zależy od wersji Windows, użytego nośnika danych i sposobu
> założenia partycji. Ale generalnie różnicy w ogóle nie bę-
> dzie i gorąco polecam, by *zawsze* (ew. poza jakimiś skraj-
> nymi przypadkami) używać narzędzi systemowych, a nie jakichś
> programów firm trzecich.

WD zaleca aby dyski z serii EARS, na których będzie instalowany Windows
XP partycjonować programem (Acronis) pobranym ze strony WD. Po kupnie
dysku WD640EARS najpierw zainstalowałem windows XP używając do
partycjonowania narzędzi systemowych, potem usunąłem wszystkie partycje,
utworzyłem nowe używając narzędzia zalecanego przez WD i ponownie
zainstalowałem XP. System działa wyraźnie szybciej.