Re: Programowy Media Center

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 30 Jan 2011 - 12:55:20 MET

W dniu 2011-01-30 10:53, seba pisze:

> MediaPortal
> Używam i z wersji na wersje jest coraz lepszy i coraz bardziej
> stabilny.
>
> Jest jeszcze GBPVR, XBMC i pewnie pare innych mniejszych projektow.

Właśnie się zainteresowałem MediaPortalem..

Możesz podrzuć parę info bo nie wiem dlaczego mi sie dzieje tak an ie
inaczej.

Nie chce korzystać z TV (nie ma karty), a mimo to męczy ciągle o to TV i
nie wiem gdzie w ogóle wyłączyć obsługę TV.

Nie chce odtwarzać YT i radio (nie wiem dlaczego wtyczki wydają się być
poprawnie skonfigurowane)

Tak czy inaczej to oprogramowanie godne uwagi, nie widzę konkurencji :)