Re: Jak to jest z licencjami

Autor: Adam <a.g_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 26 Jan 2011 - 14:43:53 MET

W dniu 2011-01-26 10:09, Ged The WIzard pisze:

> Chodzi o zdalny pulpit.
>
> P.S. Usługi terminalowe - co to jest? Można się połączyć z serwerem
> nie widząc jego pulpitu? Nie bardzo ogarniam temat.

Logując się przez zdalny pulpit (mstsc.exe) widzisz pulpit zdalnego
komputera tak, jakbyś przy nim siedział (z pewnymi wyjątkami, ale są
jeszcze przełączniki /admin itp).
Możesz też korzystać zarówno ze zdalnych urządzeń, typu drukarka, jak i
też możesz drukować ze zdalnego systemu na swojej drukarce.

Zaloguj się terminalem przykładowo: demo.online.icomarch24.pl
użytkownik: demo
hasło: demo

Jest tam co prawda tylko jeden program, ale widać, co można zrobić.

Do takiej pracy powinieneś kupić licencje terminalowe. Pierwsza "paczka"
jest na 5 użytkowników: TJA-01565, cena 378,50 euro netto.

--
Pozdrawiam.
Adam.