Re: odzyskanie klucza MS Office 2000

Autor: Tomek <x_at_y.z>
Data: Tue 25 Jan 2011 - 12:33:01 MET

W dniu 2011-01-25 11:50, Jacek pisze:

> Dziwne.
> U mnie Win7 i Off 2007 pokazuje.

Chodzi o 2000. Słownie: Dwa Tysiące. Większość innych wersji jest do
odzyskania, a O22k jest oporny. Coś mi się kojarzy, że kiedyś
widziałem jakiś artykuł w necie, że klucz O2k nie jest nigdzie
przechowywany - ani w formie jawnej, ani zakodowanej, więc jego
odzyskanie jest niemożliwe - ale nie pamiętam gdzie to widziałem.
Pojawiali się tacy, którzy twierdzili, że to potrafią, ale nigdy nie
widziałem tego w rzeczywistości.