Re: Serial Windows 7

Autor: Kamil Seroczyński <serkamil_at_serkamil.org.pl>
Data: Mon 24 Jan 2011 - 10:46:33 MET

On 24 Sty, 08:45, ikov <ik...@t-l-e-n.pl> wrote:

> Polecam obejrzeć filmik, chociaż tam akurat mowa jest chyba o osx a nie
> windows, ale ciekawie sie rozegrało i można część pomysłów wykorzystać.
> Swoją drogą, dyndns to dobry pomysł - po podpięciu gdziekolwiek do sieci
> będą logi, ale w tym wypadku to już chyba musztarda po obiedzie.http://www.youtube.com/watch?v=U4oB28ksiIo

Dzięki wielkie, przejrzę od razu w wolnej chwili.
Po tej kradzieży zastanawiam się nad rozwiązaniami które mogą
zabezpieczyć przed niepowołanym dostępem do sprzętu i danych po
kradzieży ( szyfrowanie jako pierwsze przychodzi na myśl ale są też
inne zabezpieczenia ) oraz pomogą namierzyć skradziony sprzęt. Mam
nadzieję że w przeciągu 2 miesięcy uda mi się opracować jakiś tutorial
lub system który będzie pomocny w takich przypadkach.

Tak naprawdę każde zabezpieczenie można złamać i pozostaje to tylko
kwestią czasu. Zabezpieczenia służą zniechęceniu złodzieja oraz
utrudnieniu mu pozyskaniu korzyści.

Dzięki za odpowiedzi Tobie oraz wszystkim którzy biorą udział w
dyskusji.

Pozdrawiam
Kamil