Re: Serial Windows 7

Autor: Kamil Seroczyński <serkamil_at_serkamil.org.pl>
Data: Mon 24 Jan 2011 - 10:40:10 MET

On 24 Sty, 07:09, Piotr Palusiński <perfekt...@invalid.wp.pl> wrote:
> Innews:2769559c-088f-4b0f-a6ab-80a7b30c96cb@c39g2000yqi.googlegroups.com,
> *Kamil Seroczyński* <serka...@serkamil.org.pl> typed:

> CPU ID 1.75http://www.idg.pl/ftp/pc_4580/CPU.ID.175.html
>
> --
> Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Desktop Experience]https://mvp.support.microsoft.com/profile/Piotr.Palusinskihttp://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx
> Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy

Przepraszam za zamieszanie, ale pomyliłem definicje. Chodziło mi o S/N
CPU.

Niestety nie udało mi się go odzyskać ( z innego komputera )
narzędziami które są dostępne na płycie Hiren's Boot CD.
Do tego ponownie nie mam dostępu do skradzionego komputera ( mam
nadzieję że nie jest to dziwne ) i nie mogę nic na nim zainstalować.
Jedyne co mi pozostało to obraz partycji po instalacji.